Forum o bankowości

Miejsce wszystkich miłośników bankowości elektronicznej i nie tylko
Dzisiaj jest pn cze 26, 2017 8:52 pm

Strefa czasowa UTC




Nowy temat Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr lis 27, 2013 11:53 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 03, 2013 1:23 pm
Posty: 136
Cześć kochani klikacze :) Dzisiaj bym bardzo chciał pogawedzic o sprawach, hmm, nazwijmy je branżowymi. Interesują mnie nowoczesne systemy telekomunikacyjne bowiem uważam że tylko dzieki nim można udoskonalić jakość rozmów handlowych jakie prowadzi dzial telemarketingu.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: śr lis 27, 2013 12:30 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 03, 2013 1:21 pm
Posty: 143
Aby poprawić telemarketing w swojej firmie, należy sie troche postarać.Musi być zapewnione stosowne wsparcie teleinformatyczne, to jest tak samo ważne jak zdolności handlowe poszczególnych handlowców. Profesjonalne wsparcie teleinformatyczne Contact Center to jest coś co moge bez wahania polecić innym osobom mającym własne przedsiebiorstwa. Prowadzenie własnego zakładu to nie jest prosta sprawa, lecz za mną są już lata doświadczeń.Trzeba nie tylko dystrybuować interesujące artykuły lecz i umieć dotrzeć do zleceniodawców. Ja nigdy nie traktuje źle ludzi których zatrudniam. Czemu mają żywić do mnie urazę?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: śr lis 27, 2013 12:56 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 03, 2013 1:24 pm
Posty: 155
W obecnych czasach jest dużo dobrych pomysłów na ulepszenie telemarketingu. No przykładowo taka telefonia VoIP, która daje sposobność na wielki rozwój firm telemarketingowych. Mój kolega działa w tej sferze i on sobie nie wyobraża, żeby u niego nie było żadnych systemów call center czy innych wdrożeń. Początkowo nic nie miał i firma nie funkcjonowała najlepiej, ale odkąd zakupił nowe systemy wszystko się układa. Oby tak dalej! : )


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: śr lis 27, 2013 1:16 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 03, 2013 1:27 pm
Posty: 70
W każdym przedsiębiorstwie telemarketingowym powinien się znajdować właściwy call center. W mojej firmie to się udało. Jednak mimo wszystko już mam dosyć tego typu tematów, gdyż moja firma posiada wszystkie udogodnienia.Z tej racji oddaję ten temat innym. Powodzenia!


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: śr lis 27, 2013 2:49 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 03, 2013 1:26 pm
Posty: 132
No to dranie do sklikania wkrótce. Bardzo lubie z Wami od czasu do czasu pogadać gdyż zawsze moge tym sposobem dowiedzieć sie czegos nowego. Moje zdanie o telekonferencjach jest nad wyraz pochlebne. A jeżeli chodzi o doskonalenie pracy telemarketingowców to sądzę że nie tylko infrastruktura posiada olbrzymie znaczenie ale i dobry pakiet szkoleń.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: śr lis 27, 2013 3:13 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 03, 2013 1:24 pm
Posty: 127
Jak w przedsiębiorstwie prowadzi pracę dział telemarketingu to właśnie od tego działu zależą dochody przedsiębiorstwa. Skuteczność telemarketingu oparta jest o parę czynników, w tym na przyjętych rozwiązaniach organizacyjnych i tych o charakterze teleinformatycznym. Daleko nie szukając - Cetekom – centrala abonencka, system IVR, CRM Call Center to jest określenie które każdy przedsiębiorca powinien znac na pamięć. Cetekom to jest znakomita marka. Udostępnianą przez nich infrastrukturę naprawde długo można by obsypywać pochwałami.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron